shake that ass, whatch yourselve - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van midget - WaarBenJij.nu shake that ass, whatch yourselve - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van midget - WaarBenJij.nu

shake that ass, whatch yourselve

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg

06 Maart 2006 | Suriname, Paramaribo

Beginnend bij het einde van de week:
Gisteren, heel onverwachts, kreeg ik de kans om op een echte Surinaamse verjaardag aanwezig te zijn! Wat een feest! Wat een feest!
Als ik zo mijn verjaardag mocht vieren, echt iets voor een leeuw. Je wordt letterlijk en figuurlijk de hemel in gePRezen gewoon. Men danst om je heen, onder je door, tilt je op, zet je neer, zingt, danst, rapt, lacht, huilt en speeched voor je.
Ik natuurlijk mee dansen. Eerlijk waar, het leek alsof ik in een film zat.

Ik ben dit weekend niet gaan stappen, want gek genoeg boeit het mij niet die discotheken hier...
(A.s. donderdag is wel de primiere van Bolletjes Blues in de Starzzz dus mi sin erbi, probeer ook bij de officiele opening aanwezig te zijn in de gevangenis!!!al die leuke acteurs, hihi)

Eigenlijk wil ik nog meer vertellen over gisteren:
Er was n opaatje hahaha, die deed moeilijk dat hij de trap op moest om in de feestzaal te komen, maar toen er muziek werd gemaakt en de vrouwen hun achterste weelt heen en weer bewogen (erug weelt, ik probeerde t maar uh, now way dat ik zo kan shaken, mijn god) kwam opa los. Je had hem moeten zien! Met z'n heupjes heen en weer, vrouw voor EN achter hem. Ahahaha.
Ook kwamen de nodige driehoeksverhoudingen aan het licht. Owowowow, de Nederlandse kerels doen gewoon mee met de Surinaamse tradities hoor. Ik heb ook nog niemand ontmoet die meerdere kinderen heeft van dezelfde vader!
mijn god

Ik wil nog wat met u delen; sinds ik hier ben lijkt het wel alsof mijn hersens overuren maken. De inspiratie en gedachtes in mijn hoofd gaan maar door. Hoe leg ik dit uit? Ineens krijg ik het idee alsof ik de wereld aan mn voeten heb en alles kan maken en doen wat ik wil. I'm alive, not just living, I'M ALIVE.
Bepaalde onder u weet ook waardoor ik nu ineens veel energie en motivatie heb. Al is dat niet de voornaamste reden...

Vreemt, elke keer als ik een verhaal schrijf loopt het heel anders dan dat ik van te voren bedacht had. Ik laat het maar gebeuren, het zal wel zijn redenen hebben.

Voor oma en Kimberley:
Sorrie poppedopjes ik was niet in de veronderstelling dat ik jullie telleurstelde! sosso lobi ;) onley love.

tot snel mi switi's

xxxxx

  • 07 Maart 2006 - 20:06

    Lo:

    Hey Es,

    Leuk om te horen dat het goed met je gaat en dat je het super naar je zin hebt! Ik moest vannochtend aan je denken toen ik via de achterdeur van m'n auto naar binnen moest kruipen omdat de voordeuren dichtgevroren zaten.
    Verschil moet er zijn he...
    Keep up the good work,
    Liefs Lo

  • 08 Maart 2006 - 22:12

    Kimberley:

    Hey, alles goed? heb tijdje niet echt meer gesproken ofzo, gemist met mn verjaardag, mn tel stond op stil, hoor dat je mike wel had gesproken op msn.......

    Ik ga 20 mrt mn eerste vlucht maken. Opleiding gaat top, woensdag examen. Alleen as zaterdag nog naar school. Relaxed he. Ben ik weer stewardess....

    groetjes kim

  • 12 Maart 2006 - 10:52

    Marielle:

    Hallo Kanjer!

    Tjonge ... wat schrijf je toch inspirerende mailtjes! GEweldig! Wat heerlijk dat je zo helemaal op spoor bent! Doet me deugd dat je het zo waanzinnig naar je zin hebt! Dat belooft nog wat te worden zo ...
    tot gauw weer,
    liefs,
    Marielle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 9155

Voorgaande reizen:

28 Januari 2006 - 28 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: